Terwijl u probeert de best mogelijke service te verlenen aan uw klanten, word u geconfronteerd met een grote hoeveelheid papierwerk waar niet doorheen te komen is. Het is een dagtaak om al dit papierwerk te sorteren, te scannen, te importeren in uw systeem en in de systemen van uw klant en verschillende dienstverleners. Dit werk kost u veel tijd en energie, maar het moet ook nog eens zeer zorgvuldig gebeuren want een enkele missende pagina kan u of uw klanten problemen veroorzaken. De module "Klant specifiek papierwerk" in LoGeo is special ontwikkeld om deze taken te vereenvoudigen zodat het werk sneller, accurater en slechts eenmaal uitgevoerd hoeft te worden.

  • Het importeren van klant specifiek papierwerk is eenvoudig in LoGeo, bij ontvangst van het papierwerk koppelt u het eenvoudig aan de digitale zending door het papierwerk te voorzien van een barcode en in het systeem in te scannen zodat het vanaf dat moment de gehele keten digitaal doorloopt en waar nodig kan worden afgedrukt indien noodzakelijk. Klanten kunnen het papierwerk en de getekende variant snel en eenvoudig zelf online inzien op ieder gewenst moment zonder uw tussenkomst.
  • LoGeo is ontworpen om uw klant specifieke papierwerk zorgvuldig en accuraat af te handelen, indien het systeem een fout detecteert zal het de gebruiker hiervan verwittigen zodat fouten vroegtijdig kunnen worden verholpen.
  • Zodra de documenten in het systeem staan en de zending is succesvol afgerond, dan kunnen de documenten desgewenst digitaal via een directe koppeling bijvoorbeeld via FTP aan uw klanten worden verzonden. Op deze manier verspilt u geen tijd aan het email en faxen van dergelijke documenten. Eventueel kunt u de documenten ook op voorhand controleren alvorens digitaal te versturen.
  • Tevens worden alle documenten digitaal in ons systeem gearchiveerd zodat u maar ook uw klanten de documenten ook later nog kunnen opvragen. Door middel van zoekfilters kunnen uw gebruikers de documenten eenvoudig terug vinden. U hoeft niet langer te zoeken door stapels van papieren, alles is gekoppeld aan een order en eenvoudig terug te vinden, geen stapels papier op uw bureau of een speciaal archief!

Om meer informatie over LoGeo te verkrijgen, vraagt u een brochure aan, bekijkt u onze video's of stelt u ons een vraag via het contact formulier.

  • Koppelen

    Bij ontvangst van de goederen of bij ontvangst van het (digitaal) papierwerk kunt u het papierwerk eenvoudig koppelen aan de zending.
    Gedurende de afhandeling van de zending kan op ieder gewenst moment een uitdraai van het papierwerk worden gemaakt of kan het digitaal worden ondertekent met de LoGeo chauffeurs applicatie.

  • Verzenden

    Nadat de zending is voltooid en het bewijs van ontvangst & aflevering zijn getekend, kunnen deze documenten maar ook de getekende klant specifieke papieren digitaal worden verzonden aan de klant. Dit scheelt u veel tijd in het verzenden van dergelijke documenten.

  • Digitaal Archief

    Alle documenten worden digitaal opgeslagen in het digitaal archief. Documenten zijn eenvoudig terug te vinden omdat ze gekoppeld zijn aan gestructureerde data zoals order nummer, klant, zending etc. Uw documenten zijn zo snel en efficiënt te doorzoeken